Rabu, 23 April 2014

HATI SUDAH TERPAUT

assalamualaikum semua alhamduliliah setelah berhempas pulas untuk final sem ini . sekarang tiba masanya untuk diri ini berehat . banyak pekara yang aku harungi dalam dua minggu pertama cuti semester . terlebih dahulu aku memanjatkan syukur kepada ilahi atas limpah kurniaannya dapat aku bernafas lagi untuk hari . berbalik kepada penceritaan aku untuk dua minggu pertama percutiaan aku . sememangnya tak ku sangka tak ku duga . aku akan mengenali seorang lelaki bernama MD NAZRI  melalui laman sosial . ceritanya bermula apa bila aku mengunjungin fb kawan sekolahku yang baru berumah tangga . aku melihat dinding fbnya terdapat beberapa keping gambar semasa hari perkhawinannya . aku pergi kepada satu persatu gambar yang berada di dinding fb kawanku itu . kebanyakkan gambarnya bersama sanak saudara . lalu mata mula tetari dengan seorang lelaki didalam gambar tersebut . dia berpakaian simple berbaju tshirt dan berseluar jeans . lalu tidak semene2 bibir aku mengungkapakan hensem jugak dia ini . aku terus klik kt namanya keluarlah fb ny profil pic bersama seorang kanak2 . aku mula tertarik aku scroll semua dindingnya .firasat aku mendakwa di masih single . yang aku pasti di single . tanpe berfikir panjang aku terus add dia .setelah beberapa hari dia approve add aku . aku dan dia menjadi kawan . 2 hari selepas itu .pada mlm itu aku merase bosan lalu aku bukak inbox fb aku aku terkejut ada mesej dari MD NAZRI  ayat mesej dia TQ ADD . aku tgk dia online aku pn terus balas eh x pew mmg sy ysng nk add awk . dia tanye tak tido lagi kew . aku cakap x boleh tido  ........ bersambung

Tiada ulasan:

Catat Ulasan