Isnin, 30 April 2012

kesah silam mengamit kembali

sejak dua menjak nie . aku sering di kaitkan dengan keluarga engkau wahai muhamad amirul ashraf . aku tak tahu nape ibu bapa kamu terlalu ambil berat tentang diriku . serius amirul setiap kali aku berbual dengan bapa kamu . mesti di bibir tuanya tak lekang menyebut nama kamu di hadapanku . sesungguhnya amirul aku tak tahu apa pernah terjadi antara kita masa kecil-kecil dahulu amirul . aku tak dapat ingat apa yang berlaku di antara kita . dan sekarang aku mula mahu menrungkai kisah antara kita yang tersimpan 17 tahun yang lalu . tapi akan daya kamu dah menjadi milik orang lain . adakah perlu aku berundur diri dari menyiasat semua ini . kerna aku takut ia akan mendatangkan perbuatan sia-sia dan jiwaku akan terluka . kerna ternyata kamu terlalu menyintai dirinya . aku keliru sekarang nie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan